Проведение семинаров, Юридические услуги

ОГЛЯД АКТУАЛЬНИХ ОБЛІКОВИХ ПИТАНЬ. ПІДСУМКИ ЗА 1 КВАРТАЛ

 

Основні засоби в обліку. Особливості операцій з основними засобами під час війни

Визнання (відображення в обліку) основних засобів. Аналіз загальних правил:
• об’єкти дешеві та дорогі, довготривалого та короткотривалого використання.
• які первинні документи необхідно скласти для підтвердження статусу об’єкта як основного засобу чи малоцінки;
• розділення цілого об’єкта на окремі складові. Наскільки це вигідно, якими законодавчими нормами керуватись;
• встановлення ліквідаційної вартості, що дорівнює нулю: наскільки це коректно та/або штрафонебезпечно; можливості перегляду ліквідаційної вартості
• первинні документи, необхідні для податкової амортизації (накази, акти введення в експлуатацію);
• придбання об’єктів для одночасного використання в оподатковуваних та неоподатковуваних ПДВ операціях. Помилки, що їх припускаються в обліку.
Придбання (отримання) основних засобів:
• за грошові кошти, в тому числі у нерезидента. Вплив «валютних» правил на вартість об’єкта. Корегування оподатковуваного прибутку у випадку придбання основних засобів у нерезидента, що зареєстрований в країні з переліків Кабміну;
• на безоплатній основі
• оприбуткування основних засобів, що були виявлені при інвентаризації;
Призупинення амортизації:
• при сезонному використанні об’єктів основних засобів;
• при консервації. Що таке консервація, якими нормативними та внутрішніми документами слід керуватись підприємствам
• при проведенні ремонтів, реконструкції, модернізації, консервації;
Вибуття основних засобів в результаті продажу (в тому числі безоплатній передачі):
• як визначити базу оподаткування ПДВ при різних операціях з вибуття основних засобів. Донарахування податкових зобов’язань при продаже об’єктів. Вплив оціночної вартості на облік ПДВ;
• вибуття/знищення об’єктів в результаті бойових дій. Які документи необхідно мати для ненарахування ПДВ-зобов’язань.
Ліквідація (списання) основних засобів:
• чи необхідно донараховувати податкові зобов’язання з ПДВ. Як правильно оформити документи, щоб мати можливість для ненарахування ПДВ;
• облік запасів, отриманих від ліквідації. Норми ПКУ та думка податкових органів

Відрядження: нюанси документального оформлення та обліку

Доплати за роз’їзний характер робіт як альтернатива відрядженням:
• відрядження працівників, для яких роз'їзна робота є службовим обов'язком;
• які виплати можуть бути здійснені працівникам, що мають роз’їзний характер роботи. Обґрунтування, документальне оформлення;
• оподаткування компенсацій та виплат, що надаються працівникам. Порівняння оподаткування цих компенсацій та виплат, пов'язаних із відрядженням.
Представники підприємства в інших містах (в тому числі тих, хто тимчасово перебуває за кордоном, працює віддалено тощо): як обійтися без структурного підрозділу і правильно оформити поїздки представників.
Класифікація документів, пов’язаних з відрядженням: підготовчі, первинні, «доказові». Які з них є обов'язковими, а які бажано мати при проведенні перевірки
Добові у відрядженні:
• мінімальний та максимальний розмір добових. Як документально підтвердити суму добових з максимальною вигодою для працівника та підприємства;
• чи можна в деяких випадках обійтися без добових? Можливі штрафи, пов'язані з порушенням трудового законодавства;
• розрахунок добових у нестандартних ситуаціях (змішані відрядження «Україна-закордон», повернення з відрядження та від'їзд в інше відрядження того ж дня, відрядження автомобілем тощо).
Перерахування авансу на платіжну картку. Відшкодування працівникові витрат, пов'язаних зі зняттям «проїзних» грошей із зарплатної картки. Обов’язкові документи при проведенні розрахунків за допомогою банківської карти
Закордонні відрядження:
• конвертація суми валютних витрат у гривні у разі відсутності курсу НБУ;
• повернення невикористаної валюти (виданої заздалегідь або знятої з корпоративної картки) в касу. Що буде, якщо працівник поверне гривню замість валюти;
Відрядження на автомобілі:
• як оформити поїздку, якщо співробітник вирушив у відрядження на власному автомобілі? Орендна плата, компенсація та інші альтернативи;
• облік та списання пального.
Купівля ТМЦ відрядженим як на території України, так і за її межами (на які витрати можна використовувати валюту та сумові обмеження).
Представницькі витрати у відрядженні

Касові операції, РРО, робота з готівкою: головні питання, які повинен знати бухгалтер

Аналіз штрафних санкцій, що можуть бути застосовані при роботі з РРО/ПРРО та при здійсненні операцій з готівкою:
• санкції, передбачені Законом про РРО (вичерпний перелік випадків, розмір, «воєнні» правила)
• зміни щодо штрафів, які набули чинності з 1 серпня 2023 р.
• обмеження готівкових розрахунків (операції, виключення), можливі покарання
• адміністративні санкції до посадових осіб
Загальні «касові» питання
Каса підприємства. Основні організаційні питання, серед яких:
• обов'язкові правила оформлення касових документів (в тому числі в частині підписання касових документів не директором і головним бухгалтером)
• касові документи: які з них є обов'язковими; хто і які касові документи повинен підписувати;
• як податкові органи використовують кадрові документи для застосування «касових» штрафів.
Ліміт готівки в касі, розмінна монета
• порядок розрахунку та встановлення ліміту каси (включаючи прогнозний ліміт), порядок і терміни перегляду ліміту каси;
• документальне оформлення «руху» розмінної монети (з «основної» каси до операційної і навпаки).
Врегулювання розбіжностей між сумою готівки, яка передана до банку через інкасаторів, і сумою коштів, зарахований на банківський рахунок
Загальні питання застосування РРО/ПРРО (законодавчі правила та позиція контролюючих органів):
• кого стосується обов’язкове застосування РРО/ПРРО
• розрахунки за допомогою платіжних сервісів (LiqPay, Приват24 тощо). Чи потрібен РРО/ПРРО?
• при здійсненні яких операцій та за яких умов можна не використовувати РРО/ПРРО?
Робота з РРО
• особливості використання (або невикористання) РРО при здійсненні певних господарських операцій або певних видів господарської діяльності;
• документування «розірваних» операцій (часткові передоплати, відстрочка платежу);
• оформлення касових документів (z-звітів) при цілодобовій роботі;
Залишок грошей на касі в кінці робочого дня: чи завжди від нього потрібно позбавлятися? Варіанти оформлення залишку готівки
Застосування знижок та подарункових сертифікатів:
• особливості оформлення фіскального чека при різних варіантах заохочування покупця;
• повернення товару, оплаченого подарунковим сертифікатом.

Інші питання

.

БЛОК "ПИТАНЯ-ВІДПОВІДІ"

.

Регламент семинара

10:00 - 11:00: Реєстрація слухачів
11:00 - 16:00: Тривалість конференції. Відповіді на запитання

Место проведения

ZOOM-конференція

Стоимость участия

Вартість з однієї особи.Частина з доходу йде на допомогу ЗСУ.: 1600.00/1600.00

В стоимость включено

1. 1. Робота під час семінару. Можливість задати своє питання в «живому» форматі спілкування.
2. 2. Матеріали для роботи від Самарченко (нормативні акти, консультації)
3. 3. Можливість заздалегідь задати своє питання і розглянути його на семінарі .
4. 4. Супровід менеджера IDM-Проект протягом всього семінару.

консультант з оподаткування та бухгалтерського обліку в Україні. Авторка численних публікацій. Кращий лектор за відгуками наших клієнтів. Працює з IDM-Проект з 2005 року

Регистрация