Проведение семинаров, Юридические услуги

ПОДАТОК НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ: АКТУАЛЬНО ПРО «НАБОЛІЛЕ» (ДОКУМЕНТИ, ОПЕРАЦІЇ, ДЕКЛАРАЦІЯ ТА ІНШІ ПИТАННЯ)

 

Податкові накладні та деякі особливості їх заповнення/виправлення, зокрема:

 складення податкових накладних уповноваженими підрозділами;
 взаємовідносини з «нестандартними» неплатниками ПДВ та складення для них податкових накладних;
 різні види накладних на «компенсаційні» зобов’язання та особливості їх заповнення;
 помилки в необов’язкових реквізитах податкових накладних. Коли є сенс їх виправляти?

Питання щодо коригування/повернення та складення розрахунків коригування (РК), в тому числі:

 в яких випадках треба обґрунтовувати можливість коригування ПДВ та складення РК;
 необхідність коригування ПДВ після сплину 1095 днів від дати операції. Можливі альтернативні варіанти «відкоригувати» ПДВ;
 порядок визначення дати складення РК (в тому числі в нестандартних ситуаціях);
 взаємовідносини з контрагентом, який на момент коригування ПДВ вже не є платником;
 повернення оплаченого товару покупцем-платником ПДВ. Які варіанти складення (або не складення) РК існують;
 повернення товару кінцевим споживачем. Нюанси для роздрібної торгівлі;
 «анулювання» операції з надання послуг. Які дії варто вчинити аби законно відкоригувати ПДВ;
 виправлення помилок в ІПН покупця. Як складати документи, як відображати в декларації.

«Спеціально-воєнні» терміни реєстрації ПДВ-документів та розміри штрафів

 з якого періоду та до яких документів слід застосовувати спеціальні терміни реєстрації
 що змінилось в частині застосування штрафних санкцій у випадку порушення термінів реєстрації
 який розмір штрафу мають застосувати у випадку реєстрації «старих» документів

Як визначити період, протягом якого можна відображати податковий кредит (або зменшувати зобов’язання):

 у випадку блокування ПН/РК, несвоєчасного отримання, взаємодіях з платниками, які перебували на «спецрежимі»;
 приклади розрахунку строку з урахуванням спеціальних «воєнних» правил

ПДВ-особливості обліку знищеного/зруйнованого майна

 коли можна списати знищене майно
 форс-мажорні обставини: чим встановлені та як підтверджувати (і взагалі, чи є потреба підтверджувати)
 чи нараховувати податкові зобов’язання?

Отримання відшкодування за пошкоджене майно від страхової компанії та/чи винної особи.

Коли виникає необхідність нарахувати ПДВ та як це правильно зробити?

Орендні операції під час війни:

 зниження вартості оренди чи повна відмова від оплати. Що краще для орендодавця з позиції ПДВ-обліку?
 як правильно оформити документи про зниження суми орендної плати аби не збільшувати зобов’язання орендодавця

Безоплатна передача майна та її податкові наслідки:

 постраждалим від війни громадянам;
 на воєнні потреби;
 благодійним організаціям;

Спеціальні правила звільнення від оподаткування операцій з постачання «воєнної» продукції:

 кого та яких операцій це стосується (суб’єкти, товари тощо);
 умови застосування пільгового оподаткування;
 необхідність (чи її відсутність) у застосуванні «розподільчого» коефіцієнту.

Списання заборгованості (в тому числі безнадійної внаслідок воєнних дій) та ПДВ-наслідки:

 хто та як складає документи;
 процедура коригування ПДВ.

Постачання програмної продукції:

 класифікація постачання програмної продукції з метою ПДВ-обліку;
 визначення місця постачання в операціях з нерезидентом. Як умови договору впливають на наявність/відсутність ПДВ.

Особливості подання та виправлення декларації з ПДВ протягом військового стану:

 можливі негативні наслідки при неподанні декларацій, якщо змінюється директор та/або бухгалтер
 заборона на виправлення помилок за «довоєнні» періоди (що саме не можна виправити, як можливе виправлення впливатиме на наступні періоди)
 скасування «самоштрафу» при виправленні помилок (розглядаємо динаміку внесення змін та їх застосування)

Питання - відповіді

,

Регламент семинара

10:00 - 11:00: Реєстрація слухачів
11:00 - 16:00: Тривалість конференції. Відповіді на запитання

Место проведения

ZOOM-конференція

Стоимость участия

Вартість з однієї особи.Частина з доходу йде на допомогу ЗСУ.: 1600.00/1600.00

В стоимость включено

1. 1. Робота під час семінару. Можливість задати своє питання в «живому» форматі спілкування.
2. 2. Матеріали для роботи від Самарченко (нормативні акти, консультації)
3. 3. Можливість заздалегідь задати своє питання і розглянути його на семінарі .
4. 4. Супровід менеджера IDM-Проект протягом всього семінару.

консультант з оподаткування та бухгалтерського обліку в Україні. Авторка численних публікацій. Кращий лектор за відгуками наших клієнтів. Працює з IDM-Проект з 2005 року

Регистрация