Проведение семинаров, Юридические услуги

ПІДСУМКИ ЗА 1 ПІВРІЧЧЯ-2023. ЗВІТНІСТЬ

 

Податкова звітність-2023: все що треба знати, аби не потрапити під штрафні санкції

Податок на прибуток
Неможливість подання до податкових органів фінансової звітності з аудиторським звітом. Які терміни передбачені різними нормативними документами. Позиція податкових органів. Можливі наслідки та штрафні санкції.
«Перехідні» особливості складення декларації для тих, хто повертається зі спрощеної системи оподаткування:
 Як визначити періодичність подання декларації
 Облік «залишків», що були до переходу на спрощену систему (переплата з податку, невраховані у витратах відсотки тощо)
 Незакриті операції з контрагентами
Зміни, що внесені в стандарти бухобліку та можуть впливати на показники бухгалтерсько-податкового обліку:
 знижки, що надають постачальники;
 переоцінка запасів. Кому та в яких випадках заборонено це робити;
 зміна ліквідаційної вартості та терміну використання необоротних активів.
Формування показників декларації
 Відображення заборгованостей:
• сумнівні та безнадійні борги з причин форс-мажорних обставин (на що спиратись, чим підтверджувати);
• борги, що виникли з нерезидентами з країни-агресора. Як обліковувати, чи можна списати, які документи потрібно мати.
 Відображення операцій по списанню майна (в тому числі необоротних активів), що було:
• знищено, зруйновано;
• передано безоплатно на потреби Збройних сил та/або постраждалим;
• створення резерву на знецінення пошкодженого майна.
 Облік необоротних активів, які тимчасово не використовуються підприємством (в тому числі генераторів і іншого подібного майна). Аналіз можливих проблем з амортизацією
 Відображення в обліку необоротних активів, що їх було вилучено («мобілізовано»):
• як потрібно обліковувати таке майно, чи можна його списати. Облікові наслідки при списанні;
• чи можна амортизувати таке майно, якщо його не списано.
 Аналіз деяких «нестандартних» операцій з майном (користування працівником, що виїхав на кордон, втрата, не підтверджена документами тощо)
 «Нестикування» бухгалтерських правил відображення зруйнованого/переданого/мобілізованого майна та вимог інших нормативних документів.
 Безоплатна оренда та інші послуги, що надаються безоплатно під час війни:
• відображення в обліку обох сторін-суб’єктів підприємницької діяльності

Податок на додану вартість
 Формування податкових зобов’язань та податкового кредиту платниками, що повернулись з єдиного податку:
• кому та в які терміни треба «закривати» періоди, що були до переходу на спрощену систему оподаткування
• що таке «компенсаційні зобов’язання», коли вони виникають та як правильно їх розрахувати
 Взаємодія з контрагентом, що перейшов на спецрежим:
• документальне оформлення «незавершених операцій» (початок до спецрежиму, завершення – на спецрежимі). Повернення контрагента до звичайної системи оподаткування та знову ж таки облік незавершених операцій
• складання ПДВ-документів та можливість (чи не можливість) коригування
 Штрафні санкції за порушення термінів реєстрації податкових накладних.
• які правила передбачені ПКУ та які можливості мають платники податків аби захистись від штрафів?
• чи може податкова застосовувати зараз штрафи за запізнення в реєстрації «ковідних» податкових накладних
 Ліміт для реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування. В чому може бути причина його різкого зменшення?
 Аналіз окремих операцій, в тому числі:
• отримання відшкодування за пошкоджене майно від страхової компанії та/чи винної особи. Коли виникає необхідність нарахувати ПДВ та як це правильно зробити?

Податок з доходів фізичних осіб, відносини з працівниками
 Зарплата, що виплачується «наперед». Чи це можливе? Які облікові наслідки?
 Деякі найпоширеніші питання щодо службових відряджень (види дозволених витрат, їх документальне підтвердження, відсутність первинних документів та розрахунок добових та інш.)
 Надання благодійної допомоги (в тому числі на відновлення пошкодженого майна):
• які існують види неоподатковуваної благодійної допомоги
• як краще скласти документи, аби законно зекономити на податках

Регламент семинара

10:00 - 00:00: Реєстрація слухачів
11:00 - 16:00: Тривалість конференції. Відповіді на запитання

Место проведения

ZOOM-конференція

Стоимость участия

Вартість з однієї особи.Частина з доходу йде на допомогу ЗСУ.: 1600.00/1600.00

В стоимость включено

1. 1. Робота під час семінару. Можливість задати своє питання в «живому» форматі спілкування.
2. 2. Матеріали для роботи від Самарченко (нормативні акти, консультації)
3. 3. Супровід менеджера IDM-Проект протягом всього семінару.

консультант з оподаткування та бухгалтерського обліку в Україні. Авторка численних публікацій. Кращий лектор за відгуками наших клієнтів. Працює з IDM-Проект з 2005 року

Регистрация