Проведение семинаров, Юридические услуги

ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГОСПОДАРСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ

 

ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГОСПОДАРСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ: особливості роботи з документами під час дії військового стану документи для підтвердження форс-мажору, руйнування майна, неможливості звітувати ЕЛЕКТРОННІ ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ. ТРАНСПОРТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.

Як відомо кожному бухгалтеру, показники для розрахунку оподатковуваного прибутку розраховуються на базі даних бухгалтерського обліку. В свою чергу в бухгалтерському обліку господарські операції відображають відповідно до первинних документів. А це означає, що первинні документи відіграють дуже важливу роль. Це саме стосується і обліку ПДВ, адже, по-перше, однією з подій, на дату якої виникають податкові зобов’язання постачальника, є відвантаження товарів/надання послуг, що мають бути підтверджені документами. По-друге, протягом лютого-травня первинний документ може стати підставою для відображення податкового кредиту.
А ще до цих важливих моментів додаються «воєнні» проблеми: як обмінюватись документами, як їх зберігати, що робити, якщо документи/майно втрачено, хто може підписувати первинні/облікові документи коли відповідальну особу мобілізовано?
НА ЦІ ТА ЩЕ НА БАГАТО ІНШИХ ПИТАНЬ БУДЕМО ШУКАТИ ВІДПОВІДІ.


Програма семінару:
1. ПЕРВИННИЙ ДОКУМЕНТ, ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:
·основні реквізити первинного документа: обов’язкові та бажані;
·необхідність використання типових форм. Внесення змін до типових форм;
·правила використання факсимільного відтворення підпису при складанні первинних документів. В яких випадках неможливо використовувати факсиміле;
·розроблення власних форм первинних документів. Як це правильно зробити;
·графік документообігу як додаток до наказу про облікову політику: як його скласти. Основні рекомендації, зразок
2. ЕЛЕКТРОННІ ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ:
·узгодження використання з контрагентом;
·особливості складання;
·вплив фактичної дати складання та підписання на період відображення в обліку.
3.ПОРЯДОК ТА ТЕРМІНИ зберігання первинних документів (в тому числі складених в електронній формі). Адміністративна та фінансова відповідальність підприємств на посадових осіб за несвоєчасне (дострокове) знищення документів
4. Алгоритм дій підприємства відносно первинних та облікових документів, що було втрачено внаслідок бойових дій. Які обґрунтування треба скласти, кого та як (в які терміни) треба попередити про втрату документів
5. НЕ ПЕРВИННІ, АЛЕ «ПІДТВЕРДЖУЮЧІ» ДОКУМЕНТИ. Що це може бути та наскільки вони важливі для обліку (в тому числі «доказові» документи про настання форс-мажорних обставин)
6.ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ:
Загальні правила інвентаризації. Облік розбіжностей, що їх виявлено при інвентаризації
Коли проводити інвентаризацію у зв’язку з пошкодженням майна внаслідок бойових дій
Як обліковувати майно до моменту його списання (в тому числі, податкові наслідки передчасного списання)
Інвентаризація розрахунків з контрагентами. Необхідність виявлення «неблагонадійних» контрагентів (тих, хто має зв'язок з країною-агресором, хто перейшов на сплату єдиного податку за ставкою 2% та інш.)
7. Перелік документів для підтвердження руйнування майна внаслідок бойових дій та неможливості виконувати зобов’язання перед бюджетом
Аналіз норм Порядку, затвердженого Мінфіном
Поради від практикуючих юристів
8.ДОКУМЕНТИ У ВЗАЄМОВІДНОСИНАХ З ПІДПРИЄМЦЯМИ. Коли та які первинні документи треба вимагати. Чи потрібні підприємству документи, що підтверджують «підприємницький» статус фізичної особи. Особлива увага до тих підприємців, що зареєстровані на тимчасово окупованих територіях
9. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ВИЗНАННЯ ДОХОДІВ/ВИТРАТ:
·як визнавати доходи від продажу товарів/надання послуг у випадку відсутності підписаного покупцем документа;
·акт виконаних робіт/наданих послуг. Вимоги до форми документа, основні помилки при підписанні
10. ТРАНСПОРТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ:
·Подорожні листи легкового та вантажного автомобіля. За якою формою вести ці документи, для яких цілей вони використовуються. ·Чи необхідно документувати «зв’язок» поїздки з господарською діяльністю, і, якщо так, то як це зробити
Як оформлювати первинні «транспортні» документи, якщо працівник виїхав/евакуювався на службовому авто (в тому числі за кордон)
·Використання ТТН:
 в яких випадках це є обов’язковим та як на відсутність ТТН «дивляться» податківці;
 хто має складати ТТН (розглядаємо різні варіанти взаємовідносин між контрагентами)
 обов’язкові реквізити, що мають бути заповнені в ТТН
 які існують документи – замінники ТТН;
·Е-ТТН (електронна товарно-транспортна накладна): особливості складання
Облік та списання палива, шин, акумуляторів. Норми, первинні документи
11. ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ОФОРМЛЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З ТОВАРАМИ:
·порядок приймання товарів. Які документи мають бути у покупця (в тому числі при імпорті товару);
·документальне оформлення розбіжностей, що виявлені при оприбуткуванні товару;
·переоцінка товарів (дооцінка, уцінка);
·списання втрат товарів (природний убуток, псування, знищення).
12. .ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ОФОРМЛЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З НЕОБОРОТНИМИ АКТИВАМИ ТА МАЛОЦІННИМИ І ШВИДКОЗНОШУВАНИМИ ПРЕДМЕТАМИ:
· оприбуткування та введення в експлуатацію;
· оформлення ремонтів (розмежування на поточні та капітальні ремонти), робот з технічного обслуговування;
· консервація основних засобів. Процедура, документи;
· продаж об’єктів. Як, за необхідності, підтверджувати ціну продажу;
· ліквідація, знищення об’єктів (як за самостійним рішенням, так і за незалежними від підприємства обставинами).

Регламент семинара

09:00 - 10:00: Реєстрація слухачів
10:00 - 14:00: Тривалість конференції. Відповіді на запитання

Место проведения

ZOOM-конференція

Стоимость участия

Вартість з однієї особи. 25% з доходу йде на допомогу ЗСУ.: 1600.00/1600.00

В стоимость включено

1. 1. Робота під час семінару. Можливість задати своє питання в «живому» форматі спілкування.
2. 2. Матеріали для роботи від Самарченко (нормативні акти, консультації)
3. 3. Можливість заздалегідь задати своє питання і розглянути його на семінарі .
4. 4. Супровід менеджера IDM-Проект протягом всього семінару.

консультант з оподаткування та бухгалтерського обліку в Україні. Авторка численних публікацій. Кращий лектор за відгуками наших клієнтів. Працює з IDM-Проект з 2005 року

Регистрация