Проведение семинаров, Юридические услуги

ПОДАТКОВИЙ ОБЛІК В УМОВАХ ВІЙНИ

 

ПОДАТОК НА ПРИБУТОК

Відображення заборгованостей:
- сумнівні та безнадійні борги з причин форс-мажорних обставин (на що спиратись, чим підтверджувати);
- борги, що виникли з нерезидентами з країни-агресора. Як обліковувати, чи можна списати, які документи потрібно мати;
- загальні правила та деякі особливості списання заборгованостей, що виникли з нерезидентами.

Відображення операцій по списанню майна (в тому числі необоротних активів), що було:
- знищено, зруйновано;
- передано безоплатно на потреби Збройних сил та/або постраждалим;
- створення резерву на знецінення пошкодженого майна.

Відображення в обліку необоротних активів, що їх було вилучено («мобілізовано»):
- як потрібно обліковувати таке майно, чи можна його списати. Облікові наслідки при списанні;
- чи можна амортизувати таке майно, якщо його не списано.

«Нестикування» бухгалтерських правил відображення зруйнованого/переданого/мобілізованого майна та вимог інших нормативних документів.

Надання благодійної допомоги (товари, кошти тощо). Як вид благодійності та статус отримувача впливають на податковий облік?

Безоплатна оренда та інші послуги, що надаються безоплатно під час війни:
- відображення в обліку обох сторін-суб’єктів підприємницької діяльності

ПОДАТОК НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ

Блокування (зупинення) реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування:
- аналіз змін, що внесені до Порядку зупинення реєстрації;
- які документи повинен (може) подати платник для розблокування;
- випадки, коли можна залишити документ заблокованим та нічого не робити.

Формування податкових зобов’язань та податкового кредиту без зареєстрованих документів:
- як відображати зобов’язання в декларації
- чи обов’язково заповнювати Д1 з інформацією щодо незареєстрованих податкових накладних та розрахунків коригування. Наслідки не заповнення Д1
- що треба вчинити, якщо не відображали незареєстровані податкові документи
- податковий кредит на підставі первинних документів. Коли та як потрібно уточнювати показники декларації
- виправлення помилок в статусі покупця (наприклад, платника ПДВ вважали неплатником) та відображення в декларації такого виправлення

Відновлення можливості реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування. В які терміни потрібно буде зареєструвати документи за різні податкові періоди поточного року
- Штрафні санкції за порушення термінів реєстрації податкових накладних. Які зміни передбачені ПКУ та які можливості мають платники податків аби захистись від штрафів?
- Аналіз окремих операцій, в тому числі:
- отримання відшкодування за пошкоджене майно від страхової компанії та/чи винної особи. Коли виникає необхідність нарахувати ПДВ та як це правильно зробити?

Взаємодія з контрагентом, що перейшов на спецрежим:
- документальне оформлення «незавершених операцій» (початок до спецрежиму, завершення – на спецрежимі). Повернення контрагента до звичайної системи оподаткування та знову ж таки облік незавершених операцій
- складання ПДВ-документів та можливість (чи не можливість) коригування

ПОДАТОК З ДОХОДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ. ВІДНОСИНИ З ПРАЦІВНИКАМИ

 Призупинення трудового договору. Які існують умови для призупинення, які «плюси» та «мінуси» для працівника та роботодавця. Особливості розрахунку зарплати
 Зарплата, що виплачується «наперед»
 Зміни в розрахунку середньої заробітної плати. На які операції впливає, як розрахувати, санкції в результаті порушення
Надання благодійної допомоги (в тому числі на відновлення пошкодженого майна):
- які існують види неоподатковуваної благодійної допомоги
- як краще скласти документи, аби законно зекономити на податках

Регламент семинара

14:00 - 15:00: Реєстрація слухачів
15:00 - 18:30: Тривалість конференції. Відповіді на запитання

Место проведения

ZOOM-конференція

Стоимость участия

Вартість з однієї особи. 25% з доходу йде на допомогу ЗСУ.: 1200.00/1200.00

В стоимость включено

1. 1. Робота під час семінару. Можливість задати своє питання в «живому» форматі спілкування.
2. 2. Матеріали для роботи від Самарченко (нормативні акти, консультації)
3. 3. Можливість заздалегідь задати своє питання і розглянути його на семінарі .
4. 4. Супровід менеджера IDM-Проект протягом всього семінару.

консультант з оподаткування та бухгалтерського обліку в Україні. Авторка численних публікацій. Кращий лектор за відгуками наших клієнтів. Працює з IDM-Проект з 2005 року

Регистрация